úterý 6. července 2010

Pohoda pro každého


Tak teď kapku historie. Tento relaxační a rodinný klub byl otevřen v listopadu 2009. Vznikl jako projekt, který měl skloubit služby, což je kadeřnictví, manikúra, pedikúra, kosmetika a masáže s hlídáním dětí. To se ukázalo jako celkem dobrý nápad. Málokde si můžete užít kadeřníka nebo kosmetiku a přitom mít své dítě s sebou, jen jedny dveře od Vás.
Vzhledem k velkému počtu školkovských dětí jsme se rozhodly, že zkusíme přidat i dopolední hlídání dětí bez rodičů, které jsme nazvaly Hrátky s kamarády. Musím říci, že tuto aktivitu měla ve svých rukou moje kolegyně (učitelka), s kterou jsem se rozhodla do tohoto projektu jít. Začátek byl krušný, začínaly jsme v listopadu, kdy už většina rodičů má zajištěné hlídání od září, kdy začíná školní rok. Je pravda, že ze začátku se scházely dvakrát týdně jen tak dvě tři děti, ale opravdu chtělo jen vydržet. Má kolegyně nevydržela, koncem února odešla... Ale nebojte, Hrátky s kamarády běží dál. V tuto chvíli vím, že od září mám plnou kapacitu, což je 10 dětí. Rozhodla jsem se mít Hrátky s kamarády každý den. Na 10 dětí budou dvě dospělé osoby a zastřešené to bude (tedy doufám) zdravotní sestrou, takže budeme moci hlídat děti od 2 let. Co je ještě zajímavější, je fakt, že jsem koncem března zažádala o grant z EU, takže v tuto chvíli čekám každým dnem verdikt, jestli dostanu na Hrátky s kamarády dotace nebo ne......Já samozřejmě doufám, že ANO !! V tom případě budou dopolední Hrátky s kamarády opravdu za symbolickou cenu a to i s obědem a jistota pro mě a kolektiv okolo mě na 3 roky. Jak to dopadne? O tom se samozřejmě dovíte jako první TADY.....

Tolik služby a Hrátky s kamarády a teď ještě jaké další možnosti tento klub nabízí. Jsou to kroužky pro děti - jóga, hrátky s gymbalony, angličtina, studio paleta (výtvarka), yamaha (hudebka), deskové hry, cvičeníčko s říkadly pro miminka, plánujeme břišní tance pro děti. Pro každého máme kromě služeb i různá skupinová i individuální cvičení - pilates, jóga, taichi, chi-toning, port de bras, body styling, plánujeme taebo mnoho dalšího. Nabízíme též různé přednášky a posezení při dobré kávě nebo čaji.....
Tolik v kostce současná situace, myslím, že se k jednotlivým nabídkám vrátím podrobně, v některém z dalších příspěvků....
Těším se na Vaše ohlasy
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat