sobota 13. srpna 2011

SPLNĚNÉ PŘÁNÍ

…a pak, že se přání neplní? Plní, jen někomu rychleji a někomu pomaleji. Mě docela rychle nebo alespoň v době, kdy si je ještě stále přeji :-) . Ale kdo mě zná, tak to samozřejmě ví…..

Ještě to není tak dlouho, kdy jsem tu hodnotila můj první rok v klubu Pohoda pro každého a kde jsem se zmínila, že bych ráda k sobě společníka či společníky. Klub se rozjel nebo jsem ho snad rozjela já tak, že jeden opravdu všechno nezvládá, obzvlášť, když je ještě spousta nápadů na vylepšování a rozšiřování. Ano, tušíte správně našla jsem ji a ráda bych ji představila. Mojí velkou oporou a nyní už i společnicí je Vendula Karšňáková, která bude mít na starost hlavně organizaci našeho programu „Hrátky s kamarády“ (školky) a pak ji samozřejmě budete vídat na recepci, kde se budeme střídat. Moc se na naše společné soužití těším a určitě Vás budeme o svých radostech i starostech informovat.

…..jo a vypadá to, že se plní i přání, která jsme si ani přát nestihly a o to více jsme překvapené… Že Vás zajímá o co jde? Tak se těšte, myslím, že už brzy o našich dalších záměrech dáme vědět 

Těšíme se na viděnou u nás v klubu

Lucka a Vendula

Žádné komentáře:

Okomentovat