středa 3. listopadu 2010

UŽ TO BUDE ROK....

Rok utekl jako voda a blíží se první narozeniny. Ano, věřte nebo ne, 11.listopadu to bude rok, co jsme Vám otevřeli své služby. Byl to velmi bohatý rok na události i zkušenosti. Začal očekáváním, která se nenaplnila tak brzy jak jsme si mysleli. Čekali jsme, že o nás bude velký zájem, že se dveře netrhnout. Takový úžasný projekt přeci musí být, hlavně v Králově Dvoře kde nic podobného není, náležitě oceněn a přijat. Ano, tušíte správně, měli jsme sice otevřeno, ale to bylo asi tak všechno…Jo, v té době nám někdo poradil, že musíme vydržet, že všechno chce čas…..měl pravdu, držím dodnes :-) . A to, že jsem přešla z čísla množného do čísla jednotného není překlep, to je fakt, který se udál hned koncem února. Od března táhnu tuto káru sama, musím se přiznat, že je to víc než náročné….ale stále držím a držet budu!

Nejnáročnější byly asi prázdniny, léto a dovolené mi ukázaly, že prázdniny bychom měli mít i my, ale bohužel nájem a úvěr se platí i v červenci a srpnu…jojo, i to jsem přežila. Proběhly dva příměstské tábory, které měly velký ohlas a které mi přinesly velké zkušenosti, z kterých se míním poučit o příštích prázdninách. Máte se na co těšit!

A pak přišlo tolik očekávané září. Rozběhl se denně program „Hrátky s kamarády“ a musím říct, že s velkým úspěchem. Mám plno a už i spoustu náhradníků. Hurá, ještě, že jsem vydržela. Ne, že bych si někdy přála mít školku, aspoň o tom nevím, ale asi někdy jo, jinak by se to všechno takhle nesemlelo :-) . Kroužky pro děti i rodiče už si také našly své věrné příznivce. Myslím tím, Yamaha, Studio paleta, Angličtina, Cvičeníčko s říkadly, Pohybové hry (tanečky), Jóga pro děti…..A relaxační cvičení pro dospělé, to už je také pro určité lidi dost návykové :-) . A to mám ještě další nápady, jako třeba různá povídání, přednášky a posezení, třeba pří vyrábění adventních věnců a svícnů…..Určitě se máte na co těšit!

Musím napsat i o našich službách, bez těch by to přeci nebyla Pohoda pro každého. Katka naše kosmetička, pedikérka i manikérka v jednom, to je jediný člověk, který se mnou celý ten první rok vydržel. Jojo, je to holka statečná a já si toho nesmírně vážím! Katko, díky, že jsi :-) . Pak tu máme Jarku, kadeřnici. Ta naplnila mé představy o šikovnosti kadeřnic. Jsem ráda, že v březnu přišla, už jsem myslela, že se dobré kadeřnice nedočkám. Tak i tobě dík. A v neposlední řadě tu máme Martinu, masérku. Ta mi vytrhla trn z paty v době, kdy jsem se musela naplno věnovat organizaci a nestíhala jsem masírovat. A to zrovna masírování bylo moje přání. No nic, třeba se zas někdy splní :-). Martino i tobě patří můj dík.

Tolik k roku, co byl...když se ohlédnu, musím říct, že jsem holka šikovná :-)…když se kouknu na rok příští…musím říct, že jsem holka unavená…ale vydržím :-)

A co bych si přála?
Mé velké přání je najít společníka(y) a založit spol. s r.o.
Chtěla bych se dělit, a to jak o starosti tak o radosti...

Závěrem bych chtěla moc poděkovat všem, kteří se podílejí na chodu klubu.

Z celého srdce děkuju mému manželovi, bez kterého bych nikdy nic podobného nezrealizovala a hlavně bych nebyla schopna, bez jeho nejen finanční podpory, tento rok dotáhnout do konce…

Děkuju i Vám všem*
Lucka
 
 
PŘIJĎTE SI PRO DÁREK K NAŠIM NAROZENINÁM
11. 11. MÁTE U NÁS NAŠI VÝBORNOU KÁVU ZDARMA :-)

12 komentářů:

  1. Dobrý den Lucko,jsme opravdu moc a moc rádi,že máme Pohodu a hlavně Hrátky s kamarády,držíme palce do dalších let a přejeme hodně malých i velkých spokojených zákazníků.Jitka a Linda H.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Jitko za podporu....pozdravuj Lindičku...Ahoj Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá naše statečná Lucko, chci Ti moc poděkovat, že jsi vydržela i když vím, že to ne vždy bylo lehké a jednoduché... Já i moje děti jsme nesmírně rádi, že Tě tu v Králově Dvoře máme. Strašně moc si mi pomohla s adaptací na Králův Dvůr, když jsme se sem přestěhovali. Bylo to o to lepší, že jsem věděla kam s dětmi budu moct jít, že tu nikdy nebudeme sami a že tu budou mít kroužky a zábavu. Já mám kousek od domova aktivity které mě moc baví a na relax skvělé lidi, co se chovají jako rodina, co víc si přát... Kdo ještě Pohodu nenavštívil tak moc doporučuji, protože tam se cítíme moc dobře a to říkam i ústy mých dětí co vás všechny v Pohodě milují :o)a teď vlastně i ústy manžela, který má u vás masáže a pokec s vámi jako příjemný relax a "zážitek" :o)... DÍKY a přeju do dalších let hodně sil, hodné lidi a minimum překážek v další činnosti. Lada, Ondra a Linduška

    OdpovědětVymazat
  4. Lado, moc díky. Vždyť i ty jsi součástí Pohody, bez tvé Yamahy by to zdaleka nebyla Pohoda se vším všudy.A ve chvílích bezmoci jsi mi byla oporou...A Linduška, to je naše sluníčko :-) Jsem moc ráda, že tebe i tvou rodinu znám.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lucko,

    díky Pohodě, která je úžasným místem pro setkávání dětí i dospělých, jsem poznala Tebe a za to jsem nesmírně vděčná. Poznala jsem díky Pohodě i další úžasné lidi. Jsem moc ráda, že jsi vydržela a nevzdala to, i když to bylo mnohokrát asi dost těžké a důvodů hodit flintu do žita bylo určitě dost.

    Ještě jednou díky za to, že je v KD tak úžasné místo setkávání, kde jsme mohli oslavit moje narozeniny. Nevím, kolik z těch kteří přišli na oslavu a byli v Pohodě poprvé, se bude vracet, protože někteří to mají hodně z ruky. Ale všem se tam moc líbilo a byli moc spokojeni!!!

    Držím palce Tobě i Pohodě, která se pro mne i pro Káju stala téměr druhým domovem. Díky za Hrátky, kde je Karolínka velmi spokojená a šťastná. Díky za služby, za relax a cvičení, díky i všem holkám :-). Přeji do dalších let mnoho spokojených dětí i maminek, mnoho spokojených zákaznic i zákazníků, malých i velkých. Ať se vám všem daří pokračovat v tom, co jste před rokem rozběhly a přivedly k životu :-) !!! Ať Ti tohle Tvé "dítko" zdravě roste a prospívá, má se čile k světu a dělá Ti jen a jen radost, tak jako oba kluci :-). Ať máš hodně sil táhnout tu káru dál, ať už sama, nebo se společníky.

    Jsem vážně moc ráda, že jsi a že Tě znám.
    Síma

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, Simčo*
    Já jsem taky ráda, že jsem Tě poznala. Přišla jsi mi do života v době, kdy mi nebylo zrovna do zpěvu, ale tak to asi mělo být. Samozřejmě i tobě patří dík za pomoc a podporu.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Lucko!I já bych Ti chtěla popřát abys i nadále byla taková jaká jsi a vydržela si v tom co jsi rozjela.Moc chválím Tvé spolupracovnice a recepční.Služby jsou dokonalý a pani na hlídání velmi milá a hodná.Všem Vám moc držím palce!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. To já bych měla děkovat tobě - za příležitost, kterou jsi mi v Pohodě dala (doufám, že toho moc nelituješ :-)?!) Po tolika letech "doma" můžu dva dny v týdnu říkat: "Jdu do práce". NO-o - až ale přijdou na to, že to tak úplně "práce" není, že se tam moc těším - na lidi, na atmosféru,... zkrátka - že chodím "DO POHODY"... brrrr, bojím se, aby nechtěli začít chodit se mnou!
    Teď trošku nespisovné češtiny: Vím, žes to neměla vůbec lehký, ale ty dobrý koně toho vždycky nejvíc utáhnou, víš?!! Tak ti zkrátka moc a moc držím palce, přeju pevný nervy (kdo z nás je nepotřebuje) a především nikdy nevyhasínající smysl pro humor (klidně černej - ten mám stejně neradši), protože tak se přes všechny překážky přelejzá snáz. Hodně štěstí do dalšího roku A HAPPY BIRTHDAY - nebo po našem: hepy brrrrzdeeej fór POHODAAAA!!!! :-)
    Martina
    P.S. kdy to zapijem???

    OdpovědětVymazat
  9. Čauky martino,
    to víš, že nelituju, ani náhodou, masáže u tebe můžu všem jen doporučit a určitě ne jen já.....
    A kdy to zapijem? Myslím, že dohromady s dalším jubileem :-) haha a papa
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  10. Tak vše néééj má Pohodo!!!!
    Jsme v tobě víc než doma :-)
    Máme tě rádi, Jana a Matýsek s Aničkou

    OdpovědětVymazat
  11. Díky Jani,i já jsem tam víc než doma :-)
    a tak to asi má být :-)
    Lucka

    OdpovědětVymazat